8.Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 70-73-75-76 77 78 cevapları

Posted on
  • 24 Aralık 2012 Pazartesi
  • by
  • çalışma kitabı cevapları
  • in
  • Etiketler:

  •  8.Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 70-73-75-76 77 78 cevapları

    Sayfa 70

    1.Yes, I do.

    2.I like visiting historic places.

    3.Aspendos, Perge and Ephesus.



    A1.

    1.İstanbul

    2.Ankara

    3.İstanbul

    4.Ankara

    5.Adıyaman



    A2.

    Boşluğa interesting places yazılacak



    Sayfa 73

    B2.

    1.F

    2.T

    3.F

    4.T

    5.T

    6.F



    C1.

    go to the Dolmabahçe Palace

    buy gifts in the Covered Bazaar.

    visit Anıtkabir

    climb mount Nemrut

    eat Adana kebab

    eat kenefe



    Sayfa 75

    1.a

    2.g

    3.h

    4.d

    5.b

    6.c

    7.i

    8.f

    9.e



    Sayfa 76

    5. reading bölümü

    1) yes I do

    2) with my family

    3 ve 4 çok uzun o yüzden yazmıyorum



    Sayfa 77

    b1 bölümü internetli bölge

    1)c

    2)f

    3)a

    4)e

    5)b

    6)d



    Sayfa 78

    B3 Bölümü

    1-c

    2-d

    3-e

    4-a

    5-b

    Sayfa 72

    B1

    1. Tünaydın, Bay Stone. Ben, bizim okul magazinimiz için farklı yerlerin hakkında bir makaleyi hazırlıyorum. Ben, sana birkaç soruyu sorabilir miyim?

    2. Tabii.

    3.Sen uzun bir zamandır yoktun döndün.neredeydin?

    4. Oh, ben, Türkiye'ye oldum.

    5. Türkiye? O, ilginçtir. Sen, biraz Türkiye'de senin tecrübelerinin hakkında bize söyleyebilir misin?

    6. İlk günde, ben, İstanbul'daydım. İlk olarak, ben, Topkapı sarayını ziyaret ettim, ve Osmanlılar'ın hazinesini gördüm. Sonra, ben, Dolmabahçe sarayına gittim.

    Ben, onda şeylerin simetrik tasarımıyla büyülendim. sonra, ben, kapalı çarşıda benim arkadaşlarım için bazı hediyeleri satın aldım.

    7. Sen, ikinci günde neyi yaptın?

    8. Ben, Ankara'ya uçtum, ve Anıtkabir'i ziyaret ettim, Atatürk'ün mezarını. Ben, Türkçe tarihinin civarında bir sürü şeyleri öğrendim.

    9. Sen, üçüncü günde neredeydin?

    10. İyi, ben, Adıyaman ve Nemrut dağlarına tırmandım . Bu arada, Nemrut Dağı şimdiye kadar oldum en şaşırtıcı yerdir.

    11. Niye?

    12. Dağın zirvesinde Commagene'nin tanrılarının kocaman heykelleri vardı, ve ben sonra, orada gündoğumunun harika görüşünü izledim.

    13. Senin, herhangi bir göreneksel Türkçe yiyeceğin var mıydı?

    14. Evet ı, sahip. Benim, Adana Kebap ve Künefem vardı.

    15. Ne gibi onlardı?

    16. Adana kebap, bir lezzetliydi, ama baharatlı et tabağı ve Künefe, peynirle tatlının bir türüydü. Ben, her ikisini beğendim.

    17. Gelecek boyunca senin planların, nedir, Bay Stone?

    18. Ben, yeni Zeeland, Avustralya ve kuzey kutbunda yeni programları yapmayı planlarım.

    19. Çok fazla görüşme için senin olduğu Thak.

    20. Benim zevkim.



    Sayfa 73

    B2

    1. Bay Stone, şimdi Türkiye'dedir.

    2. O, üç gün boyunca Türkiye'de kaldı.

    3. Onun asla, Türk yEMEĞİ yoktu.

    4. O, Ankara'da Türkçe tarihinin civarında yeni şeyleri öğrendi.

    5. Commagene tanrılarının kocaman heykelleri, dağ zirvesi Nemrut'taydı.

    6. O, Monunt Nemrut'ta gündoğumunun görüşünü beğenmedi.



    Sayfa 74



    1. Çinli yiyeceği ye

    2. Bir devede sür

    3. Yamaç paraşütü yap

    4. Bir şarkı müsabakasına katıl

    5. Bir keki yap

    6. Şimdi bir bot

    7. Yüzme bir yunus, yapacak

    8. Uçak tarafından yolculuk yap

    9. Bir kamyonu sür



    Sayfa 75

    C.

    1. Yaşam, sıkıyor. Ben, aynı şeyleri günlük yapmakla bıkmışım.

    2. Rüyaların bir sürü var ve onları gerçeğe dönüştürecek için çok çalışıyorum.

    3. Ben, geçen yaz Londra'dan tp sığınaklı uçtum. Bana inan, şaşırtıyordu.

    4. Ben, en üst 10 şarkı müsabakasına girdim, ve büyük bir izleyici kitlesine seslendirdi.



    Sayfa 76

    3.

    1. Sen şimdiye kadar, Çinli yiyeceği yedin mi?

    2. Evet, ben, sahibim.

    3. Ve ne zaman sen, onu nere yedin?

    4. Ben, geçen hafta sonu Londra'da bir lokantada Çinli yiyeceği yedim. Nasıl senin hakkında.

    5. Benim, geçen yıl Brighton'da Çinli yiyeceğim vardı. Sen, onu beğendin mi.

    6. Evet. Lezzetliydi.

    7. Ama ben, onu beğenmedim. Sen, vuruş değnekleriyle veya bir çatalla yedin mi?

    8. Bir ÇATALLA. Çünkü vuruş değnekleriyle yemek için fazla zordu. Ve sen?

    9. Ben, vuruş değnekleriyle yedim.



    Sayfa 77

    B1.

    1.C 2.F 3.A 4.E 5.B 6.D

    Ben, gerçekten çok mutluyum çünkü benim rüyalarımın biri, bugün gerçek geldi. Ben, Kiruna'dan 17 kmin hakkında, jukkasjarvi köyünde buz oteline oldum

    İsveç. Benim şimdiye kadar, gördüğüm en ilginç ve olağandışı yerdir. Dünyada ilk ve en büyük eskimo evidir, 6000m'in üzerinde uzatmak

    Ve o tamamen, buzdan yaptı. Bir buz kafesi, bir buz sineması, bir buz lokantası vardır, ve, hatta bir buz sanat galerisi ve bir buz kilisesi vardır. Otel

    Sandalyeler ve yatakların formunda buzun bloklarında oturmak ve uyuması için 100 konuğun üstü için takımlar. Ama otel, kışta sadece açıktır, Aralık'tan yapmak için

    Nisan. Ne zaman bahar, otelin, erittiğine gelir. Sonra, onların, Torne'den aldığı kar ve buz bloklarıyla yeni bir taneyi tekrar inşa ediyor olan İsveçli başlangıç

    Her Kasım nehir. Ben, buz otelinin bir fotoğrafını bağladım. Ben, senin, onu beğenecek olduğun eminim, ayrıc

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2010 aygunhoca
    Sponsored by : Fastoyun