8.Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 101-102-103-104-105-106-107-108-109

Posted on
  • 24 Aralık 2012 Pazartesi
  • by
  • çalışma kitabı cevapları
  • in
  • Etiketler:

  • 8.Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 101-102-103-104-105-106-107-108-109

    SAYFA 101

    A1 BÖLÜMÜ=

    1.SORUNUN CEVABI :MY FAVORİTE SERİES ''SEVDİĞİN DİZİNİN İSMİNİ YAZACAKSINIZ''



    2.SORUNUN CEVABI :YES I DO



    B1 BÖLÜMÜ ''EXCİTİNG''İ İŞARETLEYECEKSİNİZ



    SAYFA 102

    C1 BÖLÜMÜ SORULARIN CEVAPLARI



    1)HE BELİEVES THAT THERE ARE OTHER LİVİNG BEİNGS ON OTHER PLANETS

    3)HE HASN'T SEEN ONE YET.

    4)SURF THE INTERNET FOR İNFORMATİON

    5)SEENİNG AN ALİENS



    A1 BÖLÜMÜ BOŞLUKLARIN CEVAPLARI

    1)WHAT DOES HENRY SEE?

    2)WHEN DOES HE SEE THE ALİEN?

    3)WHERE DOES HE GO WİTH HİM?

    4)WHO İS THE MAN WİTH THE ALİENS İN THE THİRD PİCTURE?

    5)WHY DOES HENRY GO WİTH HİM?

    6)HOW DOES HANRY FEEL WHEN SEE THE ALİEN?

    7)HOW MANY ALİENS ARE THEİR İN THE THİRD PİCTURE?

    8)HOW LONG DOES HE STAY WİTH THE ALİEN?



    Sayfa 103

    Gece geç saatlerde, ama uyumak için gidemedim.Ben yabancılar hakkında yeni şeyler bulmak için benim bilgisayar başladı.Aniden, benim pencere çalıyor

    bir yabancı fark ettim.Ben ve bir süre ona baktı, sonra Pencereyi açtım, o da kalktı ve kendisini tanıttı.

    1.Korkma ben sana bir şey yapmam.

    2.Ben korkmuyorum ama heyecanlı.Ben her zaman bir yabancı görmek düşlüyordum.

    3.Ben bilirim.Ben iki yıl seni gözledim Ben, sevecerim, ama ben, henüz benim ödevimi bitirmedim.

    4.Platenus ziyaret etmek ister misiniz?

    5.Telaşlanma! Ben, senin için onu yapabilirim.

    Ben hemen kameramı aldım ve Calyphoreyle uzay gemisine bindik.Kısa bir yolculuktan sonra, biz Platenus indik.Gezegenin birçok teknolojik yenilikleri ile

    son derece modern görünüyordu.Hava, tazeydi, ve çevre temizdi.Ben, büyük ve küçük, genç ve yaşlı yabancıların milyonlarcasını görebilirdim.

    Calyphore, gezegenin merkezinde kontrol dükkanına beni aldı.Bir sürü ekranlar ve düğmelerle kocaman bir binaydı.

    1.Biz bu binadan gezegenimizi kontrol ederiz.Biz şimdiden, hava, su ve yiyecek üretim makinelerini icat ettik.Sen, onu denemek istermisin?

    2. Evet, memnun eder. Sen, henüz zaman makinesini icat ettin mi?

    3. Tabii. Sen, zamanında bir yolculuğa sahip olmayı beğenir miydin?

    4. Evet. Biz, Taş Deviri'ne gidebilir miyiz?

    5. Kesinlikle. Senin emniyet kemerlerini bağla, memnun et.

    Biz Taş Devri seyahat ederken, biz Henry, uyan, benim için anne seslendiğini duydu.Tekrar, okul için geç kalırlar.Calyphore eve çabuk beni uçtu gitti.

    Şansla, ben, Platenus'un birçok fotoğrafını aldım. Öyle, ben, benim hikayemin, gerçek olduğu benim arkadaşlarımı kanıtlayabilirdim



    SAYFA 104

    B2 BÖLÜMÜ KUTUCUKLARA SIRASIYLA ŞUNLARI YAZIN



    T

    F

    F

    T

    T

    F

    F



    B3 BÖLÜMÜ

    1.SORUNUN CEVABI A

    2.SORUNUN CEVABI B

    3.SORUNUN CEVABI B

    4.SORUNUN CEVABI A

    5.SORUNUN CEVABI A



    C1 BÖLÜMÜ HENRY KUTUCUĞUNA ŞUNLARI YAZIN

    HENRY İS THE MAİN CHARACTER.HE'S İNTERESTED İN ALİENS.HE MEETS AND GOES TO PLATENUS WİTH HİM.HE TAKES A LOT OF PİCTURE.



    CALYPHORE KISMINADA ŞUNLARI YAZIN



    HE İS THE OTHER MAİN CHARACTER HE's FROM PLATENUS.



    SAYFA 106

    ALTTAKİ BOŞLUKLARA SIRASIYLA ŞUNLARI YAZIN RESİMLERE GÖRE



    1.RESİM:BOŞLUĞA ''JUST'' YAZIN

    2.RESİM:BOŞLUĞA ''ALREADY'' YAZIN

    3.RESİM:BOŞLUĞA ''YET'' YAZIN İKİSİNEDE

    4.RESİM:BOŞLUĞA''ALREADY'' YAZIN



    SAYFA 107

    1.RESİMİN YANINA ''C''

    2.RESİMİN YANINA ''A''

    3.RESİMİN YANINA''B'' YAZIN



    RESİMLERİN ALTINDAKİ BOŞLUKLARA SIRASIYLA

    3

    2

    1



    Sayfa 109

    C Bölümü 1. Alıştırma

    1)productive-creative

    2)effective-successful

    3)becoming-noticing

    4)suppress-hide your feelings

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2010 aygunhoca
    Sponsored by : Fastoyun