8.Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 111-112-113-114-115-116

Posted on
  • 11 Aralık 2011 Pazar
  • by
  • çalışma kitabı cevapları
  • in
  • Etiketler:

  • 8.Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 111-112-113-114-115-116
    Sayfa 111
    A:Pre Reading
    Soruların Cevapları
    1. I'd like to have a career in teaching
    2.Both my parents are teachers and they want me to be come a teacher ,too
    3.I have to go to a teachers training collage and take the KPSS exam

    B1 Bölümü
    1.he is intrested in computers and his crazy about working on the computer and putting in and out part
    2.they think it is a respected and well-paid job
    3.she is good at drawing
    4.they think it is a secure job

    Sayfa 112
    C1 Bölümü
    1-F
    2-a
    3-g
    4-c
    5-h
    6-b
    7-d
    8-e

    Sayfa 113
    A1 Bölümü
    soruların cevapları
    1-Yes I'd like to become a poet
    2- My parents, the students counsellor at school or my relatives
    3-Yes I usually follow their advice

    B2-Bölümü
    1 set our goal
    2. be realistic
    3.write your goal down
    4.break your goal into smallar part
    5.dont give up
    6.facus on your goal

    Sayfa 114
    C1 Bölümü
    1-B
    2-B
    3-B
    4-B
    5-A
    6-B

    C2 Bölümü
    1.Have a good career
    2.earn lots of many
    3.have a healty life
    4.have a happy family
    5.have e peaceful life
    6. become famous
    7.have three children
    8.run his/her own business
    9.travel around the world
    10.help people a need

    Sayfa 115
    1. Bölüm
    Arkadaşlar çok uzundu yazamadım böyle koydum böyle daha iyi oldu sanırım


    2. Bölüm
    Buda çok uzun yazamadım resim az görünüyor ama elimden gelen bişey yok anlarsınız umarım.


    Sayfa 116
    Çeviri-Metnin orjinali olmadığı için başka biryerden alıntı yaptım ordada programdan çevirilmiş idare edin şimdilik.

    O Pekin Olimpiyatları Bronz Madalya var çünkü bu Bryony Shaw hayatının en mutlu günlerinden biridir. Bryony, şimdi, Londra'da 2012 yılında Altın Madalya kazanmak istiyor. Britanya'da her ülke olduğu için ve o burada çok rüzgâr sörfü yarışmalarında yarıştı Bryony emindir. Bu yüzden, o tecrübe çok var. Bryony gerçekten bu sporu seviyor. Ben uzun yıllar zor uygulanan çünkü "ben su olmaktan ve serin, temiz hava solumak hissini seviyorum. Olimpik bir Bronz Kazanma harika. Ben bir hobi olarak 1998 yılında ailemle birlikte bu spora başladım. Biz, o zaman karar yarışmalara katılmak ve temas UKWA (Büyük Britanya Rüzgâr Sörfü Birliği). Elbette, başlangıçta hiçbir şey alamadı, ama biz arkadaş edindi ve deneyim kazanmıştır. i olunca 1999 yılına kadar ailemle birlikte uygulama devam. 16 yaşında 17 Şampiyonu altında Aloa ben ve birçok ulusal ve uluslararası rekabet yarıştı 2008 yılında, ben Olimpik Rüzgâr Sörfü Sınıf Neilpryde Rs de Bronz Madalya kazandı. Pekin'de bir spor ya da bir şey başarılı olmak istiyorsanız başka, sen gerçekten ne istediğini bilmesi gerekir. Ben bu çok önemli olduğunu düşünüyorum. "Bryony 2012 yılında Olimpiyatlar için uzun saatler için zor yetiştirir. Hâlâ 15 yaşın altında ve Güney Doğu Bölgesi Squad çalıştırıcı zaman bulur. Ileride bu sporda yeni şampiyonlar olacak umuyoruz.

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2010 aygunhoca
    Sponsored by : Fastoyun