8.Sınıf ingilizce Ders Kitabı 1.ünite Cevapları

Posted on
  • 11 Aralık 2011 Pazar
  • by
  • çalışma kitabı cevapları
  • in
  • Etiketler:

  • 8.Sınıf ingilizce Ders Kitabı 1.ünite
    Student Book Unit 1

    1.Bölüm: Herkesin kendine göre yapması lazım.
    2.Soru: Cecap:I have got a lot of friends
    Çeviri metni: Merhaba adım Mark. İngiltera Oxford'da yaşıyorum. Lise öğrencisiyim. benim çok fazla arkadaşım var ve onları çok seviyorum.onlar benim için çok özeller.david ve ben aynı sınıftayız .o benim sınıf arkadaşım ve biz bazen beraber ev ödevi yaparız.o nazik ve güler yüzlü.robin ise benim eski arkadaşım.o şimdi londrada yaşıyor.çocukken biz aynı şehirdeydik.biz hergün internetten sohbet ediyoruz.clara ise iyi bir arkadaş. o yardımsever ve güzel.biz birlikte film izlemeyi ve voş zamanlarda parka yürüyüş e gitmeyi severiz.tim ise kuzenim ve benim en yakın arkadaşım.biz aynı hobileri paylaşıyoruz.ben ona sırlarımı anlatıyorum çünkü o iyi bir dinleyici ve eminim benim sırlarımı saklar. turkeyarena.net
    4.SORU: cevap C olacak we have diffirent friends but they are all special.
    5.SORU: kendi arkadaş isminizi yazın; Merve is my best friends. She is helpfull and friendly. We do sometimes homework together.

    Sayfa 4
    Öğretmen ile yapılması gerek.

    Sayfa 5
    13:a:alone b:whisper c:ingore
    14.
    T
    F
    F
    F
    T
    listen do your friends ideas. Be polite to your friend :t

    Sayfa 6
    part 16 da o cümlelerin cevabı ile bir parağraf oluşturmanız isteniyor örneğin: My friends name is (kendi arkadaşınızı yazın) merve .she likes listenins the musicand ride a bicyle.we togetherdo homework (ve arkadaşınızın fiziksel özelliklerini yazın)

    19.çeviri: benim çok iyi bir arkadaşm var adı da tulip.onu çok seviyorum ve eminim oda beni seviyor. Biz aynı yaştayız ve çoğu zaman aynı şeyleri yaparız. Aynı okula gidiyoruz. Evlerimiz aynı olduğu için hergün aynı otobüse bineriz. Aynı hobilerimiz vardır, veleybol oynamayı ve keman çalmayı seviyoruz. Tulip benim en iyi arkadaşım ve o sadece benim arkadaşım.o arkadaş canlısı ve yardımsever.ben herzaman onunla olamak istiyorum ama o benimle olamıyor.onun başka bir arkdaşı var daisy her ikiside korku filmi izlemeyi seviyor ama ben korku filmi izlemekten nefret ediyorum.en yakın arkadaşımı kaybetmek istemiyorum.ne yapmalıyım lütfen bana yardım edin.
    20:A you should have more friends
    22:1:b 2: a 3:b 4: b 5 :a

    Sayfa 2 (Pasifik Yayınları)
    1.yes
    3.yes
    3.yes
    4.yaz
    5.yes
    6.no
    7.yes
    8.yes
    9 yes
    10 yes

    Sayfa 8 (Pasifik Yayınları)
    8.sayfada bir tane mektup varya onu ve cevaplarını söylüyorum
    1.should
    2.should
    3.should
    4.have
    5.will
    yanındaki cevaplarda şöyle
    1.b
    2.a
    3.b
    4.a
    5.b

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2010 aygunhoca
    Sponsored by : Fastoyun