7.Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 96-97-98-99-100

Posted on
  • 11 Aralık 2011 Pazar
  • by
  • çalışma kitabı cevapları
  • in
  • Etiketler:

  •  7.Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 96-97-98-99-100

    Sayfa 97
    1- was
    2- was
    3- didn't
    4- run
    5- wanted
    6- met
    7- asked
    8- answerd
    9- became
    10- walked
    11- saw
    12- answerd
    13- joined
    14- was
    15- saw
    16- looked
    17- was
    18- was
    19- shouted
    20- asked
    21- answerd
    22- said
    23- left
    24- lived

    C.After You Listen
    1-Louis Pasteur (1822-1895)
    discovered pasteurization.
    2-Alexander Graham Bell (1847-1922)
    invented the telephone.
    3-Thomas Edison (1847-1931)
    invented the light bulb

    Sayfa 98
    -11-Check Spot 2
    Sally:Did Marconi discover pasteurization.
    Trevor:No,he didn't discover pasteurization.
    Bob:Did Bell invent the telephone.
    Tessa:Yes,he did.

    Sayfa 99
    17. etkinlik
    A:2 years old
    B:could
    C:Suna Kan
    D:the piano


    Çeviriler

    94. SAYFA
    1. Oh yükseldi! Sen, gerisin. Ne gibi senin tatilindi?
    2. Çok iyi değildi.
    3. Niye? Ne gibi oteldi?
    4. Otel, güzeldi, ama odalar, sıcaktı. Klima, bütün hafta çalışmadı.
    5. Gerçekten? Ne gibi yiyecekti?
    6. Çok lezzetli değildi. Ben, onu beğenmedim.
    7. Ne gibi insanlardı?
    8. Onlar, sevecen ve arkadaşçaydı. Benim, çok iyi arkadaşım vardı. Tatilin en iyi kenarıydı.

    96.SAYFA
    1.Sen, onu yapabilirsin. Gençken birçok fareyi yakalayabilirdin. Hatırla?

    1. Dede! Babam dün beni bir sirke götürdü.
    2. Gerçektenmi? Sen, orada neyi gördün?
    3. Maymunlar, bisikletleri sürebiliyordu.
    4. Oh, onlar, akıllıdır. Onlar, insanları örnek alabilir. Sen, onu bildin mi?
    5. Hayır, ben, yapmadım. Filler, küçük sandalyelerde oturabilirdi. Ben, ona inanamadım.
    6. Hayvan eğiticileri, sirkte hayvanlara bütün bu şeyleri öğretir. Kaplanlar, neyi yapabilirdi?
    7. Onlar iki ayağı üzerinde yürüyebiliyordu.
    8. O, onlar için kolay mıydı?
    9. Ben, bilmem, ama atlar, kolayca dans edebiliyordu.
    10. Onlar, yapabilir miydi? Ben, dans edemem, ama atlar, dans edebilir. O, ilginçtir.

    1. Sen, yüzebilir misin?
    2. Evet yüzebilirim tabi.
    3. Sen beş yaşındayken yüzebilir miydin?
    4. Evet yüzebilirdim. Ya sen?
    5. Ben 7 yaşındayken yüzmeye başladım.

    97.SAYFA
    1. Birçok evsiz hayvan vardır. Biz, onlar için neyi yapabiliriz?
    2. Biz, onlar için bir sığınağı Tom'a inşa edebiliriz.
    3. Nasıl? Bizim, herhangi bir paramız yok.
    4. Biz, bazı parayı kaldırabiliriz, eğer biz, bir çarşıyı düzenlersek.
    5. Büyük bir fikirdir! Biz, orada birçok şeyi satabiliriz.
    6. Biz, ne çeşit şeyleri satabiliriz?
    7. Biz, kek ve kurabiyelere satabiliriz, giydirebiliriz, kartpostallar, resimler, oyuncaklar, örnek arabalar ve uçaklar, çiçekler...
    8. Biz, bütün bu şeyleri nerede alacağız? Bize kim yardım edecek, Tom?
    9. Biz, bazı becerikli insanları bulabiliriz. Benim annem, boyamakta iyidir. O, resimleri boyayabilir, ve biz, onlara satabiliriz.
    10. Benim büyükbabam, tahta oyuncakları yapmakta iyidir. Çocuklar, onları beğenecek.
    11. Benim yengem, halkalar ve küpeleri yapmakta iyidir. O, bizim için bazı mücevheratı yapabilir.
    12. Bizim hakkımızda ne? Biz, neyi yapacağız?
    13. Ben, bu şeyleri yapmakta kötüyüm, ama ben, gitar söylemek ve oynamakta iyiyim. Ben, söyleyebilirim, ve bazı parayı kaldırabilirim.
    14. Ben, şeyleri satmakta iyiyim, ama ben, matematikte kötüyüm. Parayla bize kim yardım edecek?
    15. Bizim bütün arkadaşlarımız, yapacak.

    98.SAYFA
    1. Ben, sana senin becerilerinin hakkında birkaç soruyu sorabilir miyim?
    2. Tabii evet.
    3. Sen, senin özgür zamanında neyi yaparsın? Senin, herhangi bir özel becerin var mı?
    4. Ben, düşünürüm, ben, sahibim. Ben, piyanoyu oynarım. Ben, her gün onu uygularım.
    5. O, güzel olan veydir. Sen, senin, bir çocuk olduğun zaman piyanoyu oynayabilir miydin?
    6. Benim, yapamadığım hayır. Ben, benim, 12 yaşında olduğum zaman onu oynamaya başladım.
    7. Sen, nasıl onu oynamaya başladın?
    8. Ben, bir arkadaşın evinde bir piyanoyu gördüm. Ben, anahtarlara dokundum, ve ben, çok fazla onu beğendim. O, hikayedir.
    9. Sen, piyanodan önce neyi yaptın?
    10. Ben, yüzdüm. Ben, o günlerde 70 saniyede 100m'i yüzebilirdim.
    11. 60 saniyede?
    12. Hayır, 70 saniyede. En hızlı yüzücü, sonra 65 saniyede yüzebilirdi.
    13. Gerçekten? Sen, şimdi yüzer misin?
    14. Evet, ben, yaparım, ama piyanoyu oynamak, şimdi benim için daha önemlidir.
    15. Sen de, bir şeyi farklı yapmayı beğenir miydin?
    16. Evet, ben, resimleri boyamayı beğenecektim.
    17. Sen, onu yapabilirsin, eğer sen gerçekten, onu yapmayı istersen.
    18. Ben, bilirim.
    19. Çok fazla bu görüşme için sana teşekkür ederim.
    20. Sen, hoş karşılanansın. Hoşça kal.
    21. Hoşça kal.

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright (c) 2010 aygunhoca
    Sponsored by : Fastoyun